Viziunea Noastră

 Investim într-un viitor în care domeniul asigurărilor se definește prin încredere și se dezvoltă prin parteneriate profitabile atât pentru client cât și pentru broker.

Misiunea Noastră

Scopul nostru este, ca prin exemplul propriu, să impunem o îmbunătățire a calității serviciilor din industria asigurărilor și a relației dintre broker și client.
Aceste aspirații transformă misiunea noastră dintr-o simplă ambiție financiară într-un țel cu implicații pozitive, atât asupra percepției publicului despre brokeri, cât și încrederea pe care aceastia o inspiră pe piață.

Povestea Noastră

Cum ați început?

Mira Broker este un proiect înființat în martie 2015. Suntem doi frați cu experiență de peste 10 ani, în domeniul asigurărilor si cu simț antreprenorial. Amândoi știm foarte bine piața și am dorit să avem libertatea de a dezvolta acest business într-un mod diferit și mult mai aproape de client. Am creat o echipă cu experiență, care ne impărtășește aceste valori. Încă de la început, calitățile pe care le-am căutat în oameni, au fost inițiativa și dorința de afirmare.

Cu ce sunteți diferiți?

Punem accent pe o relație cât mai personală și directă cu clientul nostru. Am observat că atunci când suntem autentici și comunicăm deschis, oamenii reacționează într-un mod pozitiv. Consilierea, etica profesională și încrederea sunt neglijate deseori în această industrie. Mizăm pe faptul că piața va reacționa pozitiv față de o firmă de brokeraj care respectă cu adevărat aceste valori.

De ce brokeraj?  De ce asigurări?

De-a lungul carierei noastre am învățat destul din experiențele pe care le-am avut, atât bune cât și rele, încât să afirmăm cu tărie faptul că asigurările reprezintă cea mai inteligentă metodă prin care ne putem proteja. La fel ca în medicină, prevenția este mai bună decât tratarea.La fel ca în medicină, prevenția este mai bună decât tratarea. În momentul în care clientul semnează o poliță cu Mira, el ne acordă un vot de încredere și plătește pentru ca noi să îi stăm alături atunci când are cea mai mare nevoie. Să știi că profesia ta presupune respectarea acestei încrederi și oferirea ajutorului promis în momentele grele ale clientului tău, este un lucru pe care nu îl tratam cu superficialitate. Faptul că realizăm valoarea meseriei noastre ne motivează într-un mod mai personal decât ar face-o o simplă răsplată financiară.

Ce obstacole ați întâmpinat până acum?

Schimbarea legislației RCA a fost un eveniment care a forțat piața asigurărilor să își revizuiască activitatea și s-au făcut schimbări majore la care a trebuit să ne adaptăm repede. Am reușit să depășim acest moment cu succes având o abordare flexibilă și posibilitatea de a pune mai mult accent pe asigurările facultative.

Într-un fel ne-a bucurat această schimbare în prioritizarea polițelor, deoarece am considerat dintotdeuna că sunt cele mai importante. Clientul semnează o poliță de asigurare facultativă din proprie initiativă și nu obligat de lege, ceea ce înseamnă că are încredere în noi și în produsul pe care îl vindem.

Ieșirea de pe piață a asigurătorilor Astra Asigurări și Carpatica Asigurări, pentru care a trebuit să găsim soluții de relocare a clienților a fost un alt obstacol pe care l-am depășit cu succes.

O situație cu care încă ne confruntam des este soluționarea îngreunată a dosarelor de daună, din pricina diverselor departamente prin care trebuie să treacă dosarul, la nivelul societății de asigurări, pentru a fi închis. Atunci echipa Mira Solutions Broker, trebuie să intervină pentru a găsi cele mai bune soluții de rezolvare a dosarelor.

Care sunt țelurile voastre pe termen scurt? Dar pe termen lung?

Pe termen scurt ne-am propus să investim în dezvoltarea unor parteneriate strategice cu noi asistenți în brokeraj. Scopul noastru final este dezvoltarea unei rețele teritoriale eficiente și a unei infrastructuri care să ne permită o relație apropiată cu asistenții noștri.Ne dorim să cultivăm aceeași încredere între oameni și cu asistenții Mira, nu doar cu clienții. Ne dorim să cultivăm aceeași încredere între oameni și cu asistenții Mira, nu doar cu clienții.

Amândoi ne-am început cariera ca asistenți în brokeraj și știm greutățile începutului, așa că ne-am propus, încă de când Mira era în stadiul de proiectare, să nu ne lăsăm asistenții să se descurce singuri, fără să le oferim suportul de care au nevoie pentru a avea succes. Astfel, spre deosebire de alți brokeri, monitorizăm atent evoluția asistenţilor Mira, astfel încât, împreună, să atingem target-urile stabilite.